tisdag 2 oktober 2012

Min Puno-kofta på TV!


I morse var min Puno-kofta och framför allt Karin från Litet nystan med i Nyhetsmorgon i TV4!! Karin lär Tilde de Paula och Peter Jihde att sticka och ca 5 min in i inslaget visar Karin min kofta som ett exempel på steg två för nybörjare som tar steget vidare från att sticka halsduk till att börja sticka lite mer avancerade saker :) Spana in inslaget här!

För övrigt är det Stick- och virkcafé på Litet nystan imorgon onsdag 3 oktober 17.30-19.30. Trevligt trevligt!

3 kommentarer:

  1. Nä, men vad kul!!! Det måste jag se sen! Och Peter Jihde var duktig förstår jag? Haha! Dina projekt trivs visst i rampljuset! Och passar där förstås!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad roligt! Och vilket bra inslag :)

    /Lisa

    SvaraRadera
  3. Wow! Coolt, stickning är verkligen inne!
    Ha det så bra! Kram Anna M

    SvaraRadera