onsdag 9 februari 2011

Nu är en avig helt rätt...


...för er som har missat artikeln med samma rubrik i SvD finns den att läsa
här!


Och det är bara att se sig om i olika skyltfönster och designbutiker i centrala Stockholm för att få det bekräftat...

NK (Hamngatan)


















Iittala (Götgatan)



















R.O.O.M. (PUB-huset)




































Och i PUB-huset på plan 2 finns även en relativt nyöppnad butik som heter Color makes you happy som är alldeles alldeles underbar!

Så här beskriver ägarna själva butiken och jag kan inte annat än att instämma: "De material och kombinationer vi använder är inte traditionella eller förväntade - uttrycket är fantasirikt, lekfullt, lustfyllt, överraskande och inspirerande."

Väl värt ett besök!












1 kommentar:

  1. Inspirerad av ditt inlägg var jag ju tvungen att ta en sväng och kolla in butiken i R.O.O.M. Då infann sig "villhakänslan"! Men men, man kan inte få allt....
    Har följt din blogg ändasedan vi var på tvåändssticknings kurs ihop, och nu känner jag mig så pass peppad att även jag, tillsammans med en väninna har börjat blogga. Hoppas att du vill titta in hos oss någon gång och att vi har något som tilltalar dig. Trevlig Helg, Sarah

    SvaraRadera