torsdag 20 oktober 2011

Mönsterdebut!


Jag har publicerat mitt första mönster! Det är mina sockor i avbruten mosstickning som jag helt enkelt döpt till Zürich Socks eftersom jag stickade dessa på flyget till och från min bror i Zürich.

Jag skulle såklart bli jätteglad om ni vill testa mitt mönster och länka till de färdiga sockorna så jag får se dom!

Mönstret är gratis (och på engelska) och hittas via Ravelry-länken till vänster. Om du inte är Ravelry-medlem kan du ladda ner mönstret HÄR!

Hojta om något är oklart eller om ni hittar några fel!

Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Naturligtvis ska jag testa! Men du behöver inte börja vänta på det färdiga resultatet ännu....
    Jag hör väl av mig runt årsskiftet kanske.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Dom är verkligen jättefina! Ska absolut prova framöver..

    SvaraRadera
  3. Jättefina sockar, dom ser väldigt sköna ut. /Christel

    SvaraRadera
  4. Så fina sockor! Men finns inte mönstret på svenska? Är det bara jag som har svårt med engelska mönster? Hälsn. Kia

    SvaraRadera
  5. Tack!

    Kia - eftersom jag la upp mönstret på Ravelry gjorde jag det på engelska direkt, men självklart kan jag göra en svensk variant om du vill! Ge mig helgen så återkommer jag med svensk version! Mejla gärna din mejladress till mig på bycaloweena@gmail.com så lovar jag att skicka det till dig! Jag har även ett mönster på ett par matchande halvvantar på gång!

    /Carolina

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Googlade lite o hittade din blogg! skulle du kunna skicka den svenska versionen till mig också? du är verkligen superduktig på att sticka. Cred till dig!
    mvh Malin
    Malin-josephine@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jättefina strumpor, skulle också vilja ha mönstret på svenska, kan mailas till
    mona.nyhem@ljusdal.se. TACK

    SvaraRadera
  8. Jag är också intresserad av mönstret på svenska. Dina sockor är jättesnygga.
    Min adress är maja.hemstrom@me.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Har letat efter mönster på liknande sockar. Skulle gärna vilja ha det här på svenska jag med.
    Min adress är hejannag@gmail.com

    SvaraRadera